Vacant position

Specialista financí a administrativy

Co bude tvojí náplní práce?

  • měření finančních KPI

  • administrativa kolem smluv a pracovních úvazků, komunikace s úřady

  • administrativa kolem mzdového účetnictví – zpracování podkladů pro mzdy, zajišťování potřebných dokumentů

  • fakturace klientům, příprava reportů odvedené práce klientům

  • reporting a přípravy kalkulací financí pro management

  • vyřizování reklamací, posílání pošty, vyzvedávání stravenek a podobná operativa v rámci Brna

  • pomoc při péči o tým – organizace teambuildingů, zajištění hladkého průběhu akce, péče o naše kancelářské prostory

  • řešení objednávek a správa majetku, péče o kanceláře


Cílem je zkrátka zajistit hladký chod provozních záležitostí naší společnosti

 

Co máme pro tebe připraveno?

  • příjemný kolektiv, na péči o tým si dáváme záležet

  • zdravé pracovní prostředí – žádný open space, výškově nastavitelné monitory, svačinky, ovoce, Multisport karta atd.

  • flexibilní pracovní doba, časová flexibilita

  • profesní růst – povedeme tě v oblasti řízení provozu podniku a jeho ekonomiky

  • možnost seberealizace a prostor pro vlastní rozvoj, inovaci a realizaci vlastních nápadů či podnětů pro zlepšení procesů

  • další benefity jako jsou: stravenky, free káva, čaj, nealko, sladkosti, snídaně, pizza dny, fotbálek, PS4 Pro, dobrovolná výuka angličtiny, firemní akce a 25 dní dovolené jsou u nás samozřejmostí – zkrátka kvalitní zázemí vnímáme jako základ

Co je nutné pro tuto pozici?

  • spolehlivost, pečlivost a solidní nasazení

  • VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru nebo SŠ vzdělání s odpovídající praxi v oboru

  • docházka do kanceláře v Centru Šumavská

Do you like it? Don't hesitate to write to us, we'd love to meet you!